Početna Pravila Lige Vozači Forum Hrvatske Lige PriručnikGPL Rank

 

pravila hrvatske gpl lige '67, sezona 3

odnose se na chat prije trke, trening, utrku i chat nakon trke '67.

0) SVI SUDIONICI LIGE '67 SU OBAVEZNI PROČITATI PRAVILA. ne samo pročitati nego i vise/manje znati. Zamislite da igrate kosarku s nekim ko ne zna sto je dupla ili faul i ne zanima ga da sazna.

1) UTRKE
a) utrke se odrzavaju svake druge srijede s početkom u 23:05 h.
b) trening/kvalifikacije počinju u 22:45.
c) 5-10 minuta prije početka je neobavezno okupljanje u chatu.
d) passwordi za server i chat su poznati. Ako bude potrebe za promjenom passworda svi ce biti obavjesteni mailom ili preko pm na forumu. Zabranjeno je davanje passworda ikome tko nije član lige!
e) sve utrke su int/long -sto znači da je duzina utrke oko 30-35 min. Shift-r je dozvoljen u neograničenim količinama na treningu i utrci.
f) jedini server za odrzavanje trka je 1.UKGPL preko VROCa. ako server ili VROC nije raspoloziv u vrijeme za trku, trka se odgađa za prvi slobodan termin nakon kraja sezone. Hostanje s nekog od nasih kompjutera ili preko IP obicno znaci velik broj disca i zato to nije dozvoljeno za službene utrke.

2) VOZAČI
osim vozača koji vec sudjeluju u prvenstvu za sudjelovanje se mogu prijavit oni koji ispunjavaju ove kriterije:
- znaju hrvatski jezik
- svi koji zive u Hrvatskoj bez obzira na narodnost, vjeru, spol i boju ociju ;) ili Hrvati koji zive izvan Hrvatske
- znaju vozit gpl auto - brzina nije presudna, sposobnost drzanja auta na stazi jest.
prijavit se moze na mail jgrubic@net.hr ili imagine@net.hr

3) AUTI
a) za svaku utrku auti se biraju prema trenutnom ukupnom poretku po bodovima u prvenstvu, s time da izbor auta nekog vozača ne utjece na slobodu izbora ostalih.
b) auti su podjeljeni u 3 skupine
1.Lotus i Eagle svi u poretku od 7. mjesta na dalje biraju aute iz 1. skupine.
2. Ferrari i Brabham trojica od 4. do 6. mjesta u prvenstvu biraju aute iz 2. skupine.
3. Cooper, Honda i BRM prva trojica u prvenstvu biraju aute iz 3. skupine.
c) nakon svake trke na forumu ili web stranici lige ce biti napisan poredak u prvenstvu po bodovima prema kojem ce vozači znati koje aute mogu birati za sljedeću trku.
d) u slucaju da dvojica vozača imaju isti trenutni broj bodova u prvenstvu a poredak odlučuje o izboru auta iz dvije različite skupine onaj vozač koji je posljednjoj utrci imao bolji rezultat mora birati auto iz losije skupine.
e) za trenutni poredak se u svakom trenutku računa 13 najboljih rezultata. (ili manje ako jos nije odvezeno 13 trka)
e) tko odveze utrku s autom s kojim prema pravilima ne smije biti ce diskvalificiran s trke.

4) KACIGE
a) zbog lakseg raspoznavanja na stazi kada vise vozaca vozi isti auto svaki vozac mora reci koju boju kacige u 2D želi koristit. koristenje 2D kaciga na svom kompjuteru nije obavezno. svi vozaci moraju imati razlicitu boju kacige, a pravo prednosti izbora imaju oni kojima je jako stalo do boje kacige. u slucaju nemogucnosti dogovora onaj koji je stariji ima prednost. :D
b) dodjeljivanje kazni je moguce ako isti vozac u vise navrata ne postuje ovo pravilo.

5) PONAŠANJE NA STAZI
a) pazite kad izlazite iz boksa na treningu.
b) na treningu kada ste u 1. krugu iz boksa ili ne vozite brz krug iz bilo kojeg razloga pazite da ne blokirate nekoga od iza.
c) pazite na hladne gume i težak auto na početku utrke, pogotovo na startu i prvih par krugova kada su svi jos na okupu.
d) kod pokusaja prestizanja vozač iza mora uzeti u obzir moguče varijacije u kretanju auta ispred i ne smije si dozvoliti da udari u njega zato sto onaj ispred koci malo ranije ili ulazi u zavoj malo drugacijom putanjom. vozač ispred smije voziti na defanzivan nacin ali ne smije izvoditi nikakve nagle pokrete kojima moze izazvati sudar.
e) kod uključivanja na stazu nakon izletanja pazite na aute koji prolaze stazom.
f) kod prestizanja za krug vozač koji zaostaje nije obavezan odmah propustit onog koji ga prestiže, ali ga mora propustiti na nekom mjestu koje mu odgovara tokom istog kruga.
g) kome motor pukne na startu prije nego utrka počne, mora pričekati da svi prođu i onda napraviti Shift-r
g) ovo sve navedeno pod 5. je vise ili manje relativno i u slucaju žalbe ovisi o interpretaciji onih koji odlucuju o žalbi.

6) CHAT
a) chat na treningu i utrci moze stvorit i povećat warp i lag pogotovo onima na običnoj vezi pa to uzmite u obzir.
b) za vrjeme treninga je dozvoljen, ali molim da ga ograničite samo na potrebne informacije.
c) za vrjeme utrke je zabranjen osim u izuzetno izvanrednim situacijama.
d) dodjeljivanje kazni je moguće ako isti vozač u vise navrata ne poštuje 6. b) i c).
e) psovanje u chatu, na treningu i utrci je dozvoljeno, ali kratke psovke molim ;). dozvoljeno je i kritiziranje vožnje drugih vozača u chatu prije i nakon utrke. kritiziranje se čak i potiče kao dobar način razmjene mišljenja. nije dozvoljeno vrijeđanje drugih osoba i njihovih djela bez obzira na to sto je netko skrivio. takvi slucajevi se rjesavaju žalbom
f) tko vise puta prekrši pravilo 6. e) moze biti kažnjen, a potpuno zanemarivanje ovog pravila moze dovesti do iskljucenja iz lige te osobe.

7) BODOVANJE
a) bodovi se dodjeljuju po sustavu korištenom u f1 prvenstvu 1967.
1. mjesto 9 bodova
2. mjesto 6 bodova
3. mjesto 4 boda
4. mjesto 3 boda
5. mjesto 2 boda
6. mjesto 1 bod
b) na kraju sezone svakom vozaču se računa za ukupni poredak 13 najboljih rezultata.
c) vozačima u prvih 6 se računaju bodovi i ako nisu zavrsili trku a nalaze se u poretku GPLRA, a startali su utrku.
d) u slučaju da na kraju prvenstva vise vozača ima isti broj bodova ispred je onaj koji ima više pobjeda, ako su pobjede iste, više drugih mjesta, ako je i to isto onda trećih itd.

8) DISCONNECTI I INTERNET PROBLEMI
a) disco, warp, lag i ostali problemi uzrokovani internetom su takvi kakvi jesu i moramo ih prihvatit ako hoćemo vozit na internetu. uvjek ce netko imat problema, bilo zbog interneta, volana, kompjutera i sl. zbog problema pojedinca trke se neće ponavljat. također trke se nece ponavljat niti rezultati mjenjat zbog eventualnih sudara zbog warpa i sl.
b) bez obzira na sve probleme kao warp nastavite vozit ako mozete, cak i ako vas server prestane brojit. prema replayu ce se odredit na kojem mjestu je tko zavrsio trku.
c) trka se poništava i ponovo vozi prvu slobodnu srjedu nakon kraja sezone ako se nakon utrke utvrdi da je prisilno discalo vise od 33% ljudi koji su se pojavili na serveru tokom treninga i utrke. /vise od 33% je 3 od 8 ljudi, 3 od 7, 2 od 6/

9) ŽALBE
a) ako netko misli da je oštecen na stazi /a i u chatu/ treba napisat sluzbenu zalbu u kojoj ce napisat na koga, sto i u kojem krugu se zali. najkasnije do subote ujutro.
b) žalba se posta na forum u poseban thread. nema tajnosti i visih interesa.
c) Sanjin Haler je zadužen za analizu i rjesavanje žalbi. u slučajevima gdje je jasno tko je kriv ili nije Sanjin u isti thread napise da li je netko kriv i kaznu.
d) ako Sanjin nakon gledanja replaya zakljuci da slučaj nije 100% jasan, onda je zadužen da u isti thread imenuje jos 3 ljudi koji nisu sudjelovali u incidentu koji ce iznjet svoja mišljenja u isti thread. nakon sto je vidio njihova mišljenja Sanjin donosi zaključak koji je konačan. slučajevi u kojima ce komisija biti potrebna ce naravno biti jako rijetki. siguran sam.
e) Sanjin ce u svakom slučaju donesti i napisati u isti thread konačnu odluku najkasnije prije početka sljedeće trke67.
napomena: ivandjj kao admin hrgpl67 koji je napravio cjela pravila i zaduzen je za njihovu provedbu ne moze biti imenovan od Sanjina i ne moze biti uključen u donošenje odluka u vezi ikakvih sudara na stazi. radi nepristranosti naravno. a i da vlast ne bude previse centralizirana ;)

10) KAZNE
a) u utrkama stvarnim ili malo manje stvarnim sudari se dogadjaju i ostećeni ne moze uvjek dobiti nazad ono sto mu je oduzeto. zato ajmo bit realni i ne uzbuđivat se previse. ionako nitko neće ništa ovdje zaradit prvi ili zadnji, nesto materijalno bar ;). kazne su ovdje da bi pokušale nekim djelom vratit oduzetog a i da onaj zločesti malo dobije šibom po guzi ;) iliti zbog preventivnih mjera.
b) kazne za incidente u utrkama se dodjeljuju samo ako je Sanjin zaključio da je nečija žalba opravdana. kazne koje Sanjin dodjeljuje prema svojoj prosudbi dogadjaja /i eventualno komisije/ su ove-
- dodavanje 30 sekundi na ukupno vrjeme u trci - za sudare izazvane zbog nespretnosti/neznanja
- dodavanje 60 sekundi na ukupno vrjeme u trci - za sudare izazvane preagresivnom/bezobzirnom voznjom
- diskvalifikacija s trke - za teze slucajeve, cisto zato da sanjin ima malo vecu sibu u ruci ako zatreba
c) kazne za krsenje pravila koja se ne odnose na samu voznju dodjeljuje admin /id/ u dogovoru s Damirom Kranjcecom

RASPORED UTRKA 67
01/12 1.Milano
15/12 2.Zandvort
29/12 3.Mexico
12/01 4.Solitude (add-on)
26/01 5.Silverstone
09/02 6.Mosport
23/02 7.Bremgarten (add-on)
09/03 8.Kyalami
23/03 9.Monte carlo
06/04 10.Bathurst (add-on)
20/04 11.Rouen
04/05 12.Watkins glen
18/05 13.oval* (add-on) indianapolis ili trenton (glasanje imate na forumu)
01/06 14.Monza
15/06 15.Nurburgring
29/06 16.Spa